Bevestiging

Ik kreeg een bericht van de gemeente die schreef dat ik de tuin niet meer gebruikte. Waarop ik antwoorden met een schrijven dat zij niet correct geïnformeerd waren. Ik ben daar meerdere malen in de week aanwezig, en bezig in de tuin. Meestal in de vroege ochtend zo rondom 7.00 uur, vooral als het warm weer is, dan ben ik voor het te warm wordt, klaar met mijn bezigheden. Vandaar ik de foto's op de blog nu met tijdsaanduiding en niet meer leuk als het dagboek van een vrijwilliger. Op mij prive Facebook pagina, en de blogs van de stichting staan meer foto's van de werkzaamheden die ik daar verricht (ook met datum). Hieronder een paar van jongstleden donderdag en vrijdag de 1e augustus eerst wat wortel onkruid verwijdert nog een souvenir van de bouw jaren geleden toen ze het bouwvuil in de tuin hadden gestort. Nu de foto's de foto's hieronder van de heg van de Milieutuin, die ik een beetje bijgewerkt hebt. Het is een beukenhaag en die snoei je maar twee keer per jaar, maar af en toe kan je wel een paar van uitschieters verwijderen, maar let er wel of er geen vogelnesten inzitten met broedende vogels!
En nog even geveegd, en weer als nieuw

Reacties